dissabte, 13 de febrer del 2010

Carnaval, carnaaavaaal,...
















Aquest any ho he tingut molt clar: jo volia anar de vaca. Els papes em van donar una revista de disfresses perquè tries el que m'agradava mes. Doncs de tots, tots, el de vaca el millor. I vam començar a buscar disfresses de vaca per les botigues i no en trobàvem... i m'en volien fer provar d'altres...ni pensar-ho! Sort que al final ho vam aconseguir... vaia que estic estupenda...muuuuu!

A l'escola ens vam disfressar tots de pallasus i cada dia de la setmana haviem de fer coses que ens manava el Rei Carnestoltes...que si mitjons de cada color, que si el nas pintat... feiem una fila tots plegats!

I jo continuo ampliant les meves arts musicals, a casa toco la guitarra amb el papa i casa dels cosinets començo a practicar amb la bateria... m'encanta!!!!!!!!!!!


1 comentaris on "Carnaval, carnaaavaaal,..."

chus on 14 de febrer del 2010, a les 13:56 ha dit...

Quina traça, quin estil, quina marxa!
Ja et veig a tu tocant la bateria o la guitarra i a la mama ballant i cantant!!! Quin duo, aneu pensant nom artístic que la cosa promet.

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez