dilluns, 12 d’abril del 2010

Ous de xocolata!












Aquest any els meus padrins s'ho han currat de valent! Van fer uns pastissos de xocolata i uns ous amb lacasitos i coses de colors.... em vaig passar dos dies menjant-ne...els papes encara no entenen com no em vaig empatxar, però es que estaven bonissims!

La idea inicial era que jo i l'Olivier col.laboressim en fer els pastissos i els ous de xocolata....però no se perquè ho van descartar i van decidir que "potser l'any vinent que seran mes grans, sinó sera un merder impressionant". I aixi van decidir muntar un taller de pintura d'ous per celebrar-ho. La mama ens va comprar unes capsetes de pintura i uns pinzells mes xulus! i ens vam passar el mati fent quadrus i pintant ous, que per cert no s'en va trencar cap! De fet eren buits, el papa els hi va fer uns forats i els bufava per treure tot lo de dins...beeeccssss...

Que ho veieu que estem fets uns artistassos!

0 comentaris on "Ous de xocolata!"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez