dimarts, 3 de març del 2009

els meus hobbies


ara ja sóc més autònoma i puc decidir què faig i com ho faig en cada moment... si més no fins que no em renyen... però hi ha coses que no em poden fer canviar de cap manera:

1.- Menjar xocolata: em torna boja! buenu, en general tot el menjar m'agrada molt, però la xocolata esta tope bona...amb la mama, fem un "manu-manu" i som capaces de no deixar rè de rè.

2.- Mirar contes: sobretot d'animals de la granja (perquè ja em sé tots els sorolls i puc fardar). Tot i que el que em motiva més és tirar-los tots a terra abans d'escollir el que vull mirar. Ui, tenen una feinada recollint.....

3.- Estar de cap per avall: i que em facin voleiar, que m'aixequin, que em facin pessigooooolles,...

4.- (Des)endreçar roba: i emprovar-me coses!!. Sóc molt presumida i disfruto mirant-me al mirall a veure com em queda la roba després de treure-la de l'armari i fer pilons a terra. Així puc escollir millor.

5.- Llepar el terra: QUAN ESTIC EMPRENYADA!!! com que sé que s'enfaden, ho faig expressament quan no em deixen fer el que vull. Estan desesperats..je,je..

3 comentaris on "els meus hobbies"

chus on 4 de març del 2009, a les 7:23 ha dit...

Amanda, ja veuràs a partir d'ara com comences a descobrir coses mooooolt i mooooolt divertides. T'avancem però, que el que a tu et diverteix no sempre fa gràcia als papes.
Fas una cara de bitxo que ... tremoleu pares!

La patunikos on 8 de març del 2009, a les 14:15 ha dit...

Amandaaaaa!!!!!
has provat els "dounuts" de xocolata??????? a mi m'agraden moooolt...però al papa també i si em despisto no me'n deixa!!!!!!!
Això de llepar el terra no ho he provat mai...no em fa gaire gràcia...la mama no escombra massa!!!!
bona setmana i mooooolts patunikos

Unknown on 13 de març del 2009, a les 14:35 ha dit...

UauauauaHHHH!!!ja veig que el carnaval ha durat un munt de dies i cada dia amb una disfressa diferent. Aixo de tenir una avia modista va be ehhhhhhhh????????

Records
MGleva&Ali

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez