diumenge, 22 de febrer del 2009

13 mesos i de carnestoltes!
















Començo els 13 mesos caminant a tot drap i disfrutant d'una nova etapa en vertical. A més he crescut, m'he fet més alta i arribo a tot arreu....és genial!! A la meva classe ja gairebé caminem tots, així en plan borratxos, això si, ara caic jo, ara caus tu, però ens espavilem solets.
Ah, i aquesta setmana al cole hem celebrat el carnestoltes!! ui, quin xou que feiem! El dilluns tots amb un barret al cap, el dimarts tots amb pijama!! alaaaaa...., i el divendres tot el cole erem una tribu d'indis! Amb pluma al cap i tot!... i els papes que pesats!! que només em feien que fotos i jo no volia...buf...
I que no es va acabar aqui la cosa, no,...el cap de setmana m'entaforen dins una disfressa de ratolí que em va fer l'àvia Fina i cap al Carnaval de Terra Endins de Torelló! Reconec que feia mooolta patxoca i tothom em mirava, potser perquè veien un ratolinet decidit que passava caminant entre les cames de la gent i perseguia a les comparses. Osti, és que era molt xulu!! Hi havia unes carrosses enooormes i tot de gent disfressada ballant..... jo l'any vinent també vull una carrossa!!!

2 comentaris on "13 mesos i de carnestoltes!"

Anònim ha dit...

es que tu fas molt millor de ratolinet... i que calentona devies anar!!!!!!!!! i que gapetonaaaaaa

quina sort de tenir l'àvia fina

olga on 24 de febrer del 2009, a les 13:41 ha dit...

Uey!!!!
creus que a la iaia Fina li faria gràcia fer-me una disfressa gegant per l'any vinent????
volem anar tota la familia vestits de ...xais!!!
estaves molt wapa!!!
patunikos

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez