diumenge, 15 de febrer del 2009

que vinc!!


eiiiii, mireu-me!! ja camino tota soleta!!!

ja portava moltes setmanes entrenant-me, però fa uns dies ja em vaig decidir a provar fer uns passos: del sofà al papa, de la cadira a la mama, del moble de la tele al puf,... i com que anava veient que cada vegada m'aguantava més vaig decidir començar a caminar agafant-me només amb una mà...xino-xano, xino-xano,.... fins que tatxan!! m'he decidit a caminar de veritat. De tant en tant encara caic, perquè m'emociono molt i començo a anar cada vegada més ràpid, més ràpid i ja no controlo... però estic aprenent que si vaig més a poc a poc arribo a tot arreu on em proposo.
La direcció on vull anar la tinc molt clara i ja se fer giros i tot! Em paro, penso com continuar, giro, o m'ajupo a collir alguna cosa, i amb el cap ben alt continuo el meu camí.

uala! a'ha obert un món nou per mi!! arribo a mooooolts més llocs!! ara si que aquell parell van de bòlit!


0 comentaris on "que vinc!!"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez