dijous, 26 de març del 2009

Ja tinc responsabilitats!


A casa diuen que tothom ha de col.laborar a fer coses i que podia triar de què m'encarrego jo.
M'ho vaig pensar una estona i ho vaig tenir clar: a partir d'ara seré la responsable de donar el menjar als gatets i a en Fle.



2 comentaris on "Ja tinc responsabilitats!"

La patunikos on 27 de març del 2009, a les 7:46 ha dit...

Amanda!!!!
que em deixaràs ajudar-te a tirar el menjar als gatets????
aquí a casa no en tenim...i quan tiro engrunes de pa a terra...aquests 2 es tornen locus!!!! pel que sembla no els hi han explicat el conte
bon cap de setmana!!!

chus on 30 de març del 2009, a les 12:22 ha dit...

Amanda, ja has començat amb això de les responsabilitats??? Al principi és xulo però no et deixis liar, que després et demanaran més i més. Tu creu-me has de fer coses perque et donin una "recompensa" i ja veuràs que aviat comencen amb les històries dels gomets i coses d'aquestes.
Els gatets però els tens molt ben cuidats, jejeje!

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez