dimarts, 29 de gener del 2008

Quina mania!!


Fa tres dies em va caure la pelleringa que em penjava de la panxa. Des d'aleshores, n'hi ha dos que cada dia s'entesten a banyar-me. Però quina mania que tenen! QUE JO JA ESTIC NETA I NO M'AGRADA L'AIGUA. Ai... el què s'ha d'aguantar...

2 comentaris on "Quina mania!!"

La patunikos on 29 de gener del 2008, a les 2:25 ha dit...

WoooOooooooolaaaaaaaaaaaa!!!!

Amanda no pateixis,...ja els hi passarà aquesta mania...i desprès seràs tu que et voldràs "mullar" cada dia i no t'ho deixaran fer !!!

no hi ha qui els entengui a aquests vells!

benvinguda!!!!
quan vulguis et poso al dia de què passa a fora i et presento els meus coleguis.

patunikos

Unknown on 30 de gener del 2008, a les 12:52 ha dit...

Nenaaaa! per pelleringa la meva!! jo també en tinc dos que no paren de vigilar-me. Així no t'agrada l'hora del bany? a mi m'agrada força...el millor moment quan em faig pipí abans de posar-me el bolquer net...a ells dos no els fa gaire gràcia...no ho entenc. Si que dorms, no? jo m'avorreixo dormint per això prefereixo despertar a la resta cada dues horetes...m'encanta la cara que hi posa la que em dona la llet...ja, ja, ja!!!

Bé, sóc en Nil, eh?

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez