dimecres, 30 de gener del 2008

Passejades











Ja fa un parell de dies que em diuen: "ara que fa sol, sortirem a passejar!". M'abriguen que no em puc ni moure, perquè diuen que encara som a l'hivern i fa fred, però a mi m'agrada bastant, sobretot el moviment del cotxe o del cotxet... em relaxa molt i em quedo ben dormida. Que és gran el món aqui fora!

2 comentaris on "Passejades"

xevivi on 31 de gener del 2008, a les 8:29 ha dit...

Hola Amanda! Que be que t'ho passes amb aquests dos que et donen la llet, et banyen i no et treuen els ulls de sobre, no? Segur que a aquests dos els has vist que els hi cau un una mena de liquid de la boca: això es diu baba... i segurament que ja ho havies escoltat algun altre cop, no? Apa! un petonàs per tu, i un altre per els altres dos!

Josep Lluis Fernàndez on 31 de gener del 2008, a les 9:47 ha dit...

Una nena Maquíssima!!! Moltíssimes felicitats als dos!! Ja la podeu incriure a qualsevol rua de carnaval, per que amb aquestes "melenas" triomfa segur!!!

Un petonet molt gran, i esperem veure-la aviat! :-)

Jose Luis

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez