divendres, 8 de gener del 2010

cap d'any a Les Planes de Son
















cap a la muntanya! i ben abrigada... de fet semblava mes una astronauta per anar a la lluna que no pas una excursionista. Pero com que portava tans dies amb febre i grips no sabeu pas lo histèrics que es posaven aquest parell: "tapat el coll!", "el gorro ben posat"... a part d'aixo m'ho vaig passar de conya, a la neu, jugant a les colxonetes amb la Celia i l'Oriol, fent tallers, visitant el centre de fauna, fent excursions,corrent pels passillos,... i celebrant el cap d'any! No m'ho esperava pas jo, que de cop i volta despres de sopar tothom es poses a menjar raims com bojos i a disfressar-se amb cintes i ulleres i barrets.... i vinga a cridar "bon any! bon any!". I jo tot i la son que tenia, amb un ulls oberts com unes taronges, quina cosa! Pero com que no volia ser menys, tambe em vaig disfressar i vaig veure l'espectacle de magia que ens van fer despres... un senyor que feia coses molt rares i tothom reia molt.

aiii, ens ho vam passar molt be, jo tenia ganes de quedar-m'hi mes dies pero com que havien de passar els reis vaig decidir que buenu, que vale, que tornem,... i sort, perque els vaig anar a esperar i em van portar la guitarra i la cuineta que volia!!!!!!!! Quina sort!!!


0 comentaris on "cap d'any a Les Planes de Son"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez