dijous, 3 de desembre del 2009

Virus va, virus ve,....
















Estic que m'enfilo per les parets....ja no se que mes fer per casa. Estic cansada de virus!!! Vull trobar-me be i tornar a anar a l'escola. Ostia, tu, es que porto una tardor...(si parlo de virus els papes em deixen dir tacus, perque a ells tambe els hi fa molta rabia).



Total, passem els dies atrinxerats a casa o casa els avis com podem. Aquests dies ja estic millor i aprofito per fer moltes coses: veure repetitivament el video dels Teletubbies (una passada!), fer trens amb les peces (i llançar-les contra el primer que trobo quan m'enfado), fer tallers de maquillatge, començar a preparar les coses del Nadal, fer puzzles,...vaia de tot.




I us dire una cosa, aixo de que estic malalta son els aires de ciutat, quan vivia al camp estava molt millor...el papa, diu que es culpa de la mama que ara que tenim calefaccio s'emociona i a casa fa massa calor, i la mama diu que ni de conya i que el que hem de fer es anar a viure a un lloc on no hi hagi MAI hivern. Aixo estaria be.... ja buscare on.

1 comentaris on "Virus va, virus ve,...."

Albert Duch ha dit...

A la última foto no m'acaba de quedar clar qui és la mare i qui és la filla... Tantes pintures!
Eva, ENHORABONA pel germanet/a que vindrà!!

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez